Neigiami raktiniai žodžiai yra būtini Google Ads kampanijų optimizavimui.
Jie leidžia sutaupyti biudžetą, pagerinti skelbimų atitikimą ir formuoti idealų lankytojų srautą.
Be tvirtos Google reklamos strategijos, gali atsirasti nereikalingų išlaidų ir neefektyvių skelbimų vietų.
Šis straipsnis gilinasi į neigiamus raktinius žodžius, tyrinėja šešias įgyvendinimo strategijas.
Kas yra neigiami raktiniai žodžiai ir kodėl jie svarbūs?
Neigiami raktiniai žodžiai yra terminai ar frazės, kuriuos jūs sąmoningai pašalinate, kad jie neaktyvuotų jūsų skelbimų.
Kai vartotojo paieškos užklausa apima neigiamus raktinius žodžius, jūsų skelbimas nebus rodomas, tai leidžia sutaupyti pinigus ir užtikrina, kad jūsų biudžetas būtų paskirstytas efektyviai.
Žemiau pateiktas pavyzdys iš Google Ads paskyros paieškos terminų. Šis skelbėjas parduoda įrangą gamybos įmonėms ir nenori parduoti asmeniniams medienos dirbtuvių naudotojams.
Minėtame pavyzdyje šie terminai būtų pridėti prie paskyros kaip neigiami raktiniai žodžiai:
- Altas durys
- Depo lauko durys
- Depo lauko durys kaina
Pridėjus šiuos raktinius žodžius kaip frazinį atitikimą, būtų užtikrinta, kad skelbimai nebūtų rodomi, jei vartotojo paieškos užklausoje yra įtraukta frazė.
Neigiami raktiniai žodžiai leidžia skelbėjams sutaupyti pinigus, mažindami tikimybę, kad skelbimai bus rodomi neatsižvelgiant į nereikšmingas paieškas
Svarstykite kampaniją, skirtą vyrams skirtam medicinos įrenginiui reklamuoti. Skelbėjas nori, kad skelbimai pasiektų tikrai su produktu susidomėjusius vartotojus.
Tačiau, nenaudojant neigiamų raktinių žodžių, skelbimai pasirodo ieškant gydymo ir moterims skirtų užklausų. Be to, vartotojai spusteli ant šių skelbimų, dėl ko skelbėjui kaupiasi išlaidos.
Aukščiau minėtame pavyzdyje šios užklausos turėtų būti pridėtos kaip frazinio atitikimo neigiami raktiniai žodžiai:
- Moterims
- Moteriška
Spustelėjimų kaina yra glaudžiai susijusi su skelbimo kopijos kokybe, atsižvelgiant į jūsų taikomus raktinius žodžius.
Kai jūsų skelbimai rodomi už jūsų prekės ženklu nesusijusiems raktiniams žodžiams, tai neigiamai veikia veiksmingumą.
Atminkite, kad paieškos netikslumas gali lemti mažesnį paspaudimų skaičių (CTR) ir kokybės balą, kuris gali paveikti skelbimo poziciją ir jūsų spustelėjimų kainą.
Paprastais terminais, svarstykite, kaip „Google“ suvokia skelbimus:
Skelbimas su geru raktiniu žodžiu ir užklausos atitikimu gali kainuoti nuo keliasdešimt centų iki euro už paspaudimą. Tačiau skelbimas su prastu raktiniu žodžiu ir užklausos atitikimu gali turėti spustelėjimo kainą (CPC) 5 eurus.
Kartais skirtumas gali būti dar akivaizdesnis. Todėl neigiamų raktinių žodžių įtraukimas gali paveikti visos kampanijos išlaidas.
Pridėjus neigiamus raktinius žodžius, ši išlaida mažėja, užtikrinant, kad jūsų biudžetas būtų išleistas labiau suderintiems terminams.
Neigiami raktiniai žodžiai gali apsaugoti jūsų prekės ženklą
Įsivaizduokite, kad prekiaujate vaikų žaislais.
Neigiami raktiniai žodžiai veikia kaip skydas, užtikrindami, kad jūsų skelbimai nebūtų rodomi tiems, kurie greičiausiai nepirks.
Pavyzdžiui, atmetant netinkamus terminus kaip „pigus“, „purvinas“, „pavojingas“ arba „apgaule“ galima apsaugoti jūsų prekės ženklą nuo skelbimų, kurie gali neigiamai atsiliepti į prekės ženklo įvaizdį.
Google reklamos strategijos
Nustatykite žinomus nesusijusius raktinius žodžius
Tai gali būti bendriniai terminai, kurie nesusiję su jūsų siūlomais produktais.
Tai taip pat gali būti specifiniai industrijos žargonai, kurie nesusiję su tuo, ką jūs teikiate.
Pavyzdžiui, jei prekiaujate nauja elektronika, galbūt norėsite atmesti terminus kaip „antikvariniai“ arba „naudoti“.
Taip pat turėtumėte apsvarstyti galimybę pridėti savo konkurentus kaip neigiamus raktinius žodžius.
Nustatykite raktinių žodžių slenksčius
Sukurkite kriterijus, kuriuos, kai jie įvykdomi, signalizuoja raktinio žodžio perkėlimą į jūsų neigiamų sąrašą.
Pavyzdžiai apima raktinius žodžius, kurie jums kainuoja daugiau nei tam tikrą sumą be konversijų ar tie, kurie sukaupė didelį spustelėjimų skaičių be konversijų.
Galite tiksliai nustatyti laiko intervalą arba slenkstinių verčių ribas, kad įtraukiant neigiamus raktinius žodžius strategiją padarytumėte griežtesnę ar švelnesnę.
Pasirinkus ilgesnį laiko intervalą, tai reiškia mažiau agresyvų požiūrį įtraukiant neigiamus raktinius žodžius.
Tuo tarpu pasirinkus mažesnes išlaidas ar mažesnį spustelėjimų skaičių, tai reiškia agresyvesnį požiūrį į sąskaitą.
Remdamiesi antrine metrika, užduokite tretinius klausimus apie paskyros raktinius žodžius
Kai kuriose paskyrose galite pastebėti užklausas su mažesniu paspaudimų skaičiumi (CTR) ar konversijos norma nei kitose užklausose. Taip pat galite pastebėti užklausas, kurios turi didesnes už vieną paspaudimą (CPC) išlaidas.
Vietoje neigiamų raktinių žodžių įtraukimo užklausoms, kurios turi mažiau optimalius antrinius rodiklius, apsvarstykite galimybę koreguoti atitikimo tipą.
Jeigu užklausa atitinka platųjį raktinį žodį, pakeitus taikomą raktinį žodį į frazinį ar tikslų atitikimą, galima apriboti atitinkamų užklausų diapazoną.
Naudokite paieškos terminų ataskaitas
Panaudokite paieškos terminų ataskaitas, kad identifikuotumėte tikrąsias vartotojų užklausas, kurios aktyvuoja jūsų skelbimus.
Ieškokite tų užklausų, kurios generuoja daug paspaudimų, bet nesukelia konversijų. Arba ieškokite užklausų, kurios nesutampa su skelbėjo ketinimais ar tikslais.
Kiekviena paieškos terminų ataskaita gali būti potencialių papildymų į neigiamų raktinių žodžių sąrašus aukso kasykla.
Per Mokamų Paieškų Asociacijos „Webinar“ 2024 m. kovo 28 d. buvo aptarta, kaip naudoti paieškos terminų ataskaitą neigiamiems raktiniams žodžiams identifikuoti.
Chris Cabannis iš „Falcon Digital Marketing“ patarė, kad neigiamų raktinių žodžių įtraukimas kaip fraziniai atitikimai pagal ataskaitą sutaupytų laiko.
Alternatyvus metodas reikalauja pažymėti langelį „Google Ads“ sąsajoje, kad pridėtumėte neigiamus raktinius žodžius kaip tikslūs atitikimai. Šis numatytasis nustatymas užtikrina, kad jūsų skelbimą aktyvuotų tik ieškant tų tikslinių terminų.
Nuo pat pradžių užblokuokite nepageidaujamas frazes
Pagalvokite apie savo prekės ženklo vientisumo ir skelbimų atitikties apsaugą.
Pavyzdžiui, švietimo įstaiga gali norėti blokuoti terminus, kaip „sukčiavimas“, „nusirašinėjimas“ arba „lengvas A“, kad išvengtų paieškos rezultatų, kurie galėtų pakenkti jos reputacijai.
Įmonė, prekiaujanti žaislais vaikams, gali norėti pridėti neigiamus žodžius „sugedęs“, „purvinas“ ir „pavojingas“, kad pašalintų bet kokią galimybę skelbimams būti aktyvuotiems.
Pridėkite negatyvų, kurie signalizuoja apie netinkamą ketinimą
Tam tikri raktiniai žodžiai gali nurodyti ketinimą, kuris nesukuria konversijų.
Tai gali apimti:
- Klausyminius žodžius: pavyzdžiui, „kada“, „kur“, „kodėl“, „kas“ ir „kas“.
- Informacijos ieškotojus: įtraukiant terminus kaip „naujienos“, „nuotrauka“, „vaizdas“ ir „atnaujinimas“.