Šiandien Google pristatė naujas generatyvias dirbtinio intelekto funkcijas paklausos generavimo kampanijoms Google Ads reklamos platformoje. Šios funkcijos, kurias varo Google dirbtinis intelektas, leidžia reklamuotojams kurti aukštos kokybės vaizdus, naudojant tekstinius užklausimus, vadovaujantis paprastu žingsnių procesu.
Kaip veikia Google Ads AI vaizdų įrankis?
Nuo šiandien generatyviniai vaizdų įrankiai pradeda veikti visame pasaulyje anglų kalba, o vėliau šiais metais bus pridėta daugiau kalbų.
Reklamuotojai gali pateikti tekstinius užklausimus, kad sukurtų originalius, aukštos kokybės vaizdus, pritaikytus jų prekės ženklo ir rinkodaros poreikiams.
Pavyzdžiui, lauko gyvenimo būdo prekės ženklas, parduodantis stovyklavimo įrangą, galėtų naudoti užklausą, tokia kaip „spalvingos palapinės, apšviestos Šiaurės pašvaistės šviesoje”, kad sukurtų įtraukiančius vaizdus, nukreiptus į klientus, besidominčius stovyklavimo išvykomis į Islandiją.
Be to, funkcija „generuoti daugiau kaip šis“ leidžia reklamuotojams kurti naujus vaizdus, įkvėptus jų esamų gerai veikiančių turto.
Atsakingas AI kūrimas
Pranešime Google pabrėžė savo įsipareigojimą atsakingai plėtoti generatyvinę dirbtinio intelekto technologiją, laikantis principų, susijusių su sąžiningumu, privatumu ir saugumu.
Visi sukurti vaizdai bus pažymėti atpažįstamomis žymenimis, tokiomis kaip atviro standarto žymėjimas ir nematomas skaitmeninis vandenženklis, atsparus manipuliacijoms, pavyzdžiui, ekrano nuotraukoms ir filtrams.
Geriausios praktikos su AI Google vaizdais
Norėdama papildyti naujus dirbtinio intelekto įrankius, „Google“ išleido „Creative Excellence Guide for Demand Gen Campaigns, kuriame pateikiamos šios geriausios praktikos paklausos generavimo kampanijoms kurti:
- Naudokite vaizdo įrašų ir vaizdų derinį, kad įtrauktumėte auditorijas įvairiuose pirkėjo kelionės etapuose.
- Pateikite „Google“ įvairių turto tipų ir skirtingų vaizdo proporcijų, kad maksimaliai padidintumėte pasiekiamumą tarp inventorizacijos.
- Naudokite aukštos kokybės, didelės raiškos vaizdus, kad sukurtumėte prekės ženklo pasitikėjimą ir paskatintumėte veiksmus.
- Taikykite bandymų ir mokymosi strategiją, vertindami veiklos rodiklius, siekiant optimizuoti kūrybinius sprendimus.
Kaip šis Google Ai įrankis gali padėti?
Generatyviniai dirbtinio intelekto įrankiai suteikia prekės ženklams naujas kūrybines galimybes kurti vaizdus su sudėtingumu, kurio anksčiau pasiekti reikėdavo daug laiko ir išteklių.
Galimybė greitai iteruoti vizualines idėjas gali padidinti reklamos kūrybinio darbo poveikį.
Mažos įmonės ir agentūros, kurios veikia su mažesnėmis komandomis, dabar gali kurti didelį skaičių įvairių, prekės ženklo atitinkančių vaizdų turto su minimaliais dizaino ištekliais.
Be to, funkcionalumas „Generuoti daugiau kaip šis“ leidžia reklamuotojams plėsti esamus turto elementus išlaikant nuoseklų išvaizdą ir pojūtį.
Vis dėlto, prekės ženklams reikėtų atsakingai ir strategiškai žiūrėti į šią technologiją.
Nors „Google“ įdiegė saugiklius, reklamuotojai vis tiek turėtų taikyti žmogaus priežiūrą, kūrybiškumą ir prekės ženklo valdymą, naudodami dirbtinio intelekto kuriamus turto elementus.
Nuotraukos šaltinis: blog.google/products/ads-commerce/