Įdomu

„Google“ suteikia leidėjams naujų būdų valdyti savo pirmosios šalies duomenis

„Google“ suteikia leidėjams naujų būdų valdyti savo pirmosios šalies duomenis

Leidėjams teikiami signalai padeda jiems kategorizuoti savo pirmosios šalies duomenis į auditorijos ar kontekstinius segmentus ir tuomet dalintis šiais signalais su programinės įrangos pirkėjais.

Kaip tai veikia?

Leidėjų teikiami signalai palengvina programinės įrangos pirkėjams auditorijos radimą ir pirkimą, remiantis demografija, turinio interesais ar pirkimo ketinimais skirtingose svetainėse ir programėlėse, nebesekant žmonių veiklos programėlėse ar internete.

Signalų dalijimasis su patikimais partneriais

„Google” taip pat patobulino funkciją, leidžiančią leidėjams saugiai dalintis signalais su patikimais trečiųjų šalių pirkimo partneriais (autorizuotais pirkėjais ir atvirais pasiūlymų teikėjais).

Naujas išplėstas kodas

Anksčiau leidėjai turėjo dirbti su trečiosiomis šalimis, kad sukurtų kodą. Dabar nauja funkcija leidžia leidėjams naudoti savo svetainės kodą, palengvinant duomenų kūrimą ir siuntimą patikimiems partneriams.

Saugūs signalai.

„Google” negalės skaityti ar naudoti saugomų signalų. Tai reiškia, kad „Google Ads Manager” veiks tik kaip tarpininkas leidėjo vardu, perduodamas signalus jų pasirinktiems trečiųjų šalių pasiūlymų teikėjams.

Tos pačios programėlės raktai

. „Google” taip pat pranešė, kad „artimiausiais mėnesiais” funkcija, vadinama tos pačios programėlės raktu, padės leidėjams, naudojantiems „Ad Manager”, teikti aktualias reklamas iOS be vartotojų sekimo per trečiųjų šalių programėles. Kol kas nėra nurodyta šio atnaujinimo išleidimo datos.

Reklamos privatumas ir atitikimas

„Google” bendradarbiauja su IAB, siekdama padėti leidėjams ir pirkėjams įtraukti ir laikytis pramonės standartų. Jie įtraukia IAB technologijų laboratorijos „Seller Defined Audiences” į šį sprendimą. Leidėjai gali naudoti IAB auditorijos ir turinio taksonomiją, dalindamiesi signalais su „Google Ads” ir „Display & Video 360” kaip beta testo dalį.