Neigiami raktiniai žodžiai yra būtini Google Ads kampanijų optimizavimui. Jie leidžia sutaupyti biudžetą, pagerinti skelbimų atitikimą ir formuoti idealų lankytojų srautą. Be tvirtos Google reklamos strategijos, gali atsirasti nereikalingų...
Leidėjams teikiami signalai padeda jiems kategorizuoti savo pirmosios šalies duomenis į auditorijos ar kontekstinius segmentus ir tuomet dalintis šiais signalais su programinės įrangos pirkėjais. Kaip tai veikia? Leidėjų teikiami...
Google Ads dabar siunčia el. laiškus leidėjams, programėlių savininkams ir kitiems, jei jų svetainės ir programėlės nėra suderintos su ES vartotojų sutikimo politika (GDPR). Laiške teigiama: „Gali būti imtasi...
„Google Ads“ platforma siūlo daugybę būdų pritaikyti reklamines kampanijas klientų pasiekimui. Daugeliui vienintelis būdas užtikrinti, kad visos kampanijos būtų orientuotos į teisingus tikslus. Tačiau toks detalesnis dėmesys gali būti...
- 1
- 2