„Google Ads“ platforma siūlo daugybę būdų pritaikyti reklamines kampanijas klientų pasiekimui. Daugeliui vienintelis būdas užtikrinti, kad visos kampanijos būtų orientuotos į teisingus tikslus. Tačiau toks detalesnis dėmesys gali būti pernelyg didelis iššūkis, kuris gali lemti klaidas arba neoptimalias strategijas.
Šiame įraše aš jums pateiksiu dažniausias klaidas, kurias matau „Google Ads“ ir padėsiu Jums jų išvengti.
5 pagrindinės Google Ads daromos klaidos
Naudojami netinkamos konversijos
Mes visi vykdome Google reklamos kampanijas dėl vienos priežasties – padėti mūsų verslams sugeneruoti daugiau naujų klientų.
Konversijų stebėjimas leidžia mums matuoti norimus rezultatus, naudojant ,,Google Tag Manager” ir sekti lankytojų atliekamus veiksmus, internetinėje svetainėje. Tačiau manau, kad šis konversijų apibūdinimas kai kuriems gali būti painus.
Nors kai kurios įmonės lankytojų srautą laiko kaip konversiją, tačiau tai nereiškia, kad kiekvienas puslapio peržiūrėjimas turėtų būti laikomas konversija. Tokie dalykai gali būti lengvai stebimi naudojant esamas metrikas, pavyzdžiui, paspaudimus „Google Ads“ arba puslapio peržiūras „Google Analytics“.
Vietoj to, konversijų veiksmai turėtų būti traktuojami kaip aukštesnės vertės veiksmai, kuriuos gali atlikti asmuo, pavyzdžiui, užpildyti kontaktinę formą, nupirkti prekę ar paspausti ant telefono numerio ir paskambinti.
Išmaniųjų kainų siūlymų susiejimas su netinkamais tikslais
Dažnai pastebime, kad įmonės dažnai naudoja „Smart Bidding“ strategijas, kurios orientuotos į „konversijas“. „Google“ turi daugybę įvairių rūšių „Smart Bidding“ strategijų, kurios gali padėti pasiekti Jūsų tikslus. Tačiau, kai derinate automatizuotus pasiūlymus, orientuotus į konversijas, Jūs pritrauksite lankytojų į savo internetinę svetainę, bet nesugeneruosite pardavimo arba užklausos.
Pritaikomos visos rekomendacijos
Per pastaruosius kelis metus „Google Ads“ platformoje yra pateikiamos įvairios rekomendacijos, kurių tikslas optimizuoti reklamos kampanijas.
Nors kai kurios pasiūlytos rekomendacijos yra naudingos ir gali padėti pasiekti Jūsų tikslus, verta paminėti, kad dauguma jų yra grindžiamos „geriausiomis praktikomis“ per daugybę paskyrų ir nebūtinai atsižvelgia į Jūsų specifinius paskyros tikslus.
Todėl visuomet geriausia atlikti korekcijas rankiniu būdu.
Naudojami ,,Broad” raktiniai žodžiai
Nors tikrai yra scenarijų, kai plačios atitikties raktažodžiai gali būti vertingi, jie geriausiai naudojami ribotame scenarijų skaičiuje.
Plačios atitikties raktažodžiai gali būti tinkami jums, jei:
- Jūsų paskyra generuoja gerus rezultatus, bet Jums sunku sugeneruoti tikslinius lankytojus pagal pagrindinius raktinius žodžius.
- Jūs turite aukštus konversijų rodiklius ir galite panaudoti platų atitikimą su „Smart Bidding“.
- Jūs naudojate remarketingo strategiją ir esate orientuoti į žinomus vartotojus.
Per mažai investuojama į reklamą
Mūsų paskutinė rekomendacija yra skirti šiek tiek daugiau biudžeto savo reklamai. Įmonėms nenorinčioms daugiau investuoti, mes rekomenduojame, kad Jūs sukoncentruotumėte į savo kampanijų struktūrą arba nustatymus, siekiant užtikrinti, kad bent jau gausite tam tikrą įžvalgą ir našumą už Jūsų išleidžiamas lėšas.
Ne retas atvejis, kuomet įmonės turi 10 skirtingų reklamos kampanijų, kurių vidutinė paspaudimo kaina yra 0,20, o reklamos biudžetas vos 10 eurų per dieną, tai reiškia, kad vienai reklamos kampanijai maždaug skiriama po 1 eurą.
Kai jūs neturite pakankamai didelio dienos biudžeto, „Google“ gali riboti Jūsų našumą.