Pasak ataskaitos, sukčiai sukūrė netikrą „Whales Market“ versiją, kuri yra over-the-counter (OTC) kriptovaliutų prekybos platforma, ir reklamuoja ją per „Google“ paieškos rezultatų remiamas reklamas. Kompromituota svetainė pradžioje atrodo kaip turinti teisėtą domeno adresą, tačiau galiausiai nukreipia nieko neįtariančius vartotojus į sukčiavimo svetainę: www.whaels.market, o ne į autentišką www.whales.market.
Netikra svetainė labai panaši į tikrąjį „Whales Market“, todėl vartotojai yra apgaunami ir priversti jungti savo skaitmenines pinigines. Kai piniginė prisijungia, aktyvuojami kenksmingi skriptai, kurie tuština vartotojų kriptovaliutų likučius iš jų piniginių.
Ši taktika atspindi platesnę problemą, susijusią su sukčiavimu, kai Google reklamos platforma yra naudojama vykdyti kriptovaliutų sukčiavimus. 2021 m. lapkritį „Check Point Research“ atskleidė sukčiavimą, susijusį su „Google Ads“, kuris imitavo žinomas piniginės programas, tokius kaip „Phantom App“, „MetaMask“ ir „Pancake Swap“. Šios reklamos nukreipė vartotojus į netikras svetaines, kurios atrodė kaip tikros piniginės svetainės.
Nieko nepastebintys vartotojai, įvedę savo piniginės slaptažodžius, buvo tiesiogiai paveikti vagystės. Šis incidentas pabrėžia tęstinę problemą, susijusią su sukčiavimu naudojant „Google“ platformą, nepaisant „Google“ pastangų kovoti su kriptovaliutų sukčiavimu.
Anksčiau šį mėnesį įmonė padavė į teismą du asmenis iš Kinijos, kurie naudojo „Google Play“ parduotuvę apgaule įtraukti žmones į netikrus kriptovaliutų investicijų projektus. „Google“ atskleidė, kad per pastaruosius ketverius metus buvo išjungusi 87 sukčiavimo programėles, susijusias su šiais asmenimis, kurios visame pasaulyje surinko beveik 100 000 atsisiuntimų.