Nuo savo pristatymo 2021 m. Performance Max (PMax) platforma sparčiai populiarėjo, ypač tarp verslų, siekiančių efektyviau plėsti savo rinkodarą. Tačiau platformos dirbtinio intelekto galimybėms tobulėjant, reklamuotojai išreiškė poreikį didesniam skaidrumui, valdymui ir pritaikomumui.
2024 m. „Google“ reagavo į šį poreikį, pristatydama atnaujinimus, skirtus prekės ženklo saugumui, kūrybinių elementų valdymui ir auditorijos taikymui. Šie patobulinimai suteikė reklamuotojams geresnį supratimą apie jų kampanijų veikimą.
2025 m. planuojami nauji atnaujinimai, įskaitant prekės ženklo gaires, neigiamus raktažodžius ir gilinimąsi į „Google Analytics 4“ integraciją, leis dar daugiau reklamuotojų išnaudoti PMax potencialą.
Šiame straipsnyje aptarsime, kaip efektyviai pasinaudoti naujomis galimybėmis.
Nauji PMax 2025 funkcionalumai
Prekės ženklo gairės
Kas buvo paskelbta?
Nuo šio mėnesio visos naujos PMax kampanijos privalės turėti prekės ženklo pavadinimą ir logotipo elementus. Šis atnaujinimas skirtas užtikrinti prekės ženklo vienodumą įvairiose „Google“ reklamos platformose.
Kuo tai skiriasi nuo ankstesnės praktikos?
Anksčiau reklamuotojai galėjo pradėti PMax kampanijas be prekės ženklo elementų, todėl reklamos dažnai būdavo bendrinės ir mažiau atpažįstamos. Naujas reikalavimas užtikrins, kad kampanijos visose platformose – nuo paieškos iki vaizdinės reklamos – perteiks nuoseklų prekės ženklo įvaizdį.
Kaip maksimaliai išnaudoti šią funkciją?
- Įkelkite aukštos kokybės logotipus ir patikrintus prekės ženklo pavadinimus savo „Google Ads“ paskyrose.
- Atnaujinkite kūrybinius sprendimus, kad jie derėtų su kampanijos žinute.
- Pasinaudokite galimybe kurti stiprią prekės ženklo istoriją per vaizdo ir vaizdines reklamas.
Neigiami raktažodžiai
Kas buvo paskelbta?
„Google“ pridės neigiamų raktažodžių galimybę tiesiogiai PMax kampanijose, suteikdama reklamuotojams daugiau galimybių kontroliuoti, kur rodomos jų reklamos.
Kuo tai skiriasi nuo ankstesnės praktikos?
Iki šiol reklamuotojai turėjo ribotas galimybes valdyti PMax reklamos rodymo vietas, o neigiamų raktažodžių sąrašai buvo prieinami tik paskyros lygiu. Tai ribojo tikslumą kampanijų lygmenyje.
Kaip maksimaliai išnaudoti šią funkciją?
- Naudokite neigiamus raktažodžius, kad pašalintumėte žemos kokybės užklausas ar neaktualias auditorijas.
Pavyzdys: Prabangos prekės ženklas gali pašalinti tokius terminus kaip „pigūs“ ar „nemokami“, kad išvengtų nereikalingų išlaidų ne tiksliniams paspaudimams. - Reguliariai peržiūrėkite paieškos užklausų ataskaitas ir atnaujinkite neigiamų raktažodžių sąrašus, kad ilgainiui pagerintumėte kampanijos našumą.
Atnaujinimų privalumai reklamuotojams
Nauji funkcionalumai ne tik suteikia reklamuotojams daugiau galimybių kontroliuoti kampanijas, bet ir padeda pasiekti geresnių rezultatų. Prekės ženklo gairės užtikrina profesionalų ir nuoseklų įvaizdį, o neigiamų raktažodžių naudojimas leidžia optimizuoti išlaidas ir tiksliau taikyti auditoriją.
2025 m. planuojami „Performance Max“ pokyčiai žada sustiprinti platformos patrauklumą ir dar labiau pagerinti reklamos veiksmingumą.
Demand Gen Kampanijos: naujos funkcijos ir strategijos
Kas buvo paskelbta?
2025 m. viduryje Video Action kampanijos bus pakeistos į Demand Gen kampanijas – naują kampanijų tipą, skirtą supaprastinti valdymą ir sustiprinti optimizaciją įvairiuose kanaluose.
Demand Gen suteiks reklamuotojams galimybę kurti suasmenintas, vizualiai įtraukiančias reklamas, kurios bus rodomos „YouTube“, „Discovery“ ir „Gmail“, su aiškiu tikslu skatinti konversijas per įtraukiantį, auditorijos poreikius atitinkantį turinį.
Kuo skiriasi nuo ankstesnių kampanijų?
- Ankstesnė situacija: Video Action kampanijos buvo orientuotos tik į „YouTube“ ir daugiausia dėmesio skyrė tiesioginėms konversijoms.
- Dabar: Demand Gen kampanijos integruoja „Discovery“ ir „Gmail“ reklamos vietas, todėl reklamuotojai gali kurti vieningas kampanijas, kurios pasiekia vartotojus per kelias „Google“ platformas.
Šis pokytis pabrėžia vartotojų perėjimą per visą piltuvą – nuo žinomumo iki veiksmų.
Skirtingai nei Performance Max (PMax), kuris automatiškai paskirsto reklamas visoje „Google“ inventorizacijoje, Demand Gen suteikia reklamuotojams daugiau kūrybinės kontrolės ir tikslumo auditorijos taikymo srityje. Demand Gen užpildo tarpą tarp tradicinių vaizdinių ir automatizuotų kampanijų tipų, tokių kaip PMax.
Kaip naudoti Demand Gen ir PMax kartu?
Demand Gen ir PMax turėtų būti laikomi papildančiais kampanijų tipais, atliekančiais skirtingus vaidmenis jūsų strategijoje:
- Performance Max: Puikiai tinka plačiam, automatizuotam pasiekiamumui per visas „Google“ platformas, įskaitant paiešką, vaizdinę reklamą, „YouTube“ ir „Shopping“. Idealiai tinka reklamuotojams, norintiems maksimaliai išnaudoti konversijas naudojant „Google“ AI, kuris nustato optimalias reklamos vietas ir auditorijas.
- Demand Gen: Skirta labiau kūrybiškai valdomoms kampanijoms, skirtoms viršutinio ir vidutinio piltuvo auditorijoms. Šis tipas puikiai tinka prekės ženklo žinomumui ir įsitraukimui didinti naudojant įtraukiančius pasakojimus „YouTube“, „Discovery“ ir „Gmail“ platformose.
Naudojimo strategija
- Performance Max:
- Fokusuokitės į konversijų generavimą per paieškos, apsipirkimo ir kitus tikslinio ketinimo kanalus.
- Naudokite AI tam, kad pasiektumėte vartotojus, kurie jau yra pasirengę veiksmui.
- Demand Gen:
- Naudokite vizualiai patrauklius formatus prekės ženklo istorijai perteikti ir auditorijos įtraukumui kurti.
- Puikiai tinka naujų produktų pristatymams, prekės ženklo kampanijoms arba remarketingo veiksmams „YouTube“ ir „Discovery“.
Pavyzdys
Įsivaizduokite fitneso prekės ženklą, pristatantį naują treniruočių įrangos liniją:
- Demand Gen: Kurkite įtraukiančias vaizdo reklamas „YouTube“ ir „Discovery“, pasakodami prekės ženklo istoriją ir demonstruodami produkto savybes.
- Performance Max: Tuo pačiu metu paleiskite kampanijas, orientuotas į paiešką, kad sugautumėte vartotojų ketinimus pirkti ir skatintumėte pardavimus.
Google Analytics 4 (GA4) Integracija
Kas buvo paskelbta?
PMax kampanijos bus visiškai integruotos su Google Analytics 4, leidžiant reklamuotojams stebėti rezultatus per visą piltuvą.
Kuo skiriasi nuo ankstesnių ataskaitų?
Anksčiau PMax kampanijos buvo apribotos Google Ads rodikliais, o tai apsunkino vartotojo elgsenos stebėjimą per visą pirkimo kelią.
Dabar GA4 integracija leidžia reklamuotojams sekti ir optimizuoti vartotojo veiksmus nuo pradinio susidomėjimo iki galutinės konversijos.
Kaip efektyviausiai naudoti?
- Nustatykite GA4 tikslus ir įvykius, kurie atitinka jūsų verslo tikslus.
- Naudokite šiuos duomenis, kad nustatytumėte, kur piltuve vartotojai linkę atsisakyti, ir atitinkamai optimizuokite kampanijas.
- Pavyzdys: Jei vartotojai dažnai palieka prekių krepšelį, koreguokite savo PMax strategiją, kad išspręstumėte šią problemą, pvz., per remarketingą.
Patobulinta Auditorijos Segmentacija
Kas buvo paskelbta?
„Google“ patobulins auditorijos segmentavimo įrankius, leisdama reklamuotojams kurti labiau suasmenintas reklamos patirtis ir efektyvesnes strategijas.
Kuo skiriasi nuo dabartinės praktikos?
Nors PMax jau naudoja „Google“ auditorijos signalus, nauji įrankiai suteiks daugiau galimybių segmentuoti auditorijas pagal elgseną, pomėgius ir įsitraukimą įvairiuose kanaluose.
Kaip naudoti?
- Naudokite naujus segmentavimo įrankius, kad sukurtumėte labai tikslines kampanijas.
- Pavyzdys:
- Sukurkite unikalią žinutę vertingiems klientams.
- Pritraukite buvusius klientus su specialiais pasiūlymais.
- Kurkite produkto reklamas, skirtas specifiniams vartotojų pomėgiams.