„Google Ads“ ruošiasi reikšmingam pokyčiui vartotojų paieškos įpročiuose, kuriuose pagrindinį vaidmenį atliks dirbtinis intelektas (DI). Šis pokytis, anot Brendono Krahemo, „Google“ pasaulinės paieškos reklamų ir prekybos viceprezidento, yra didesnis už mobiliųjų įrenginių revoliuciją ir privers reklamuotojus iš esmės permąstyti savo skaitmeninės rinkodaros strategijas.
Pagrindiniai pokyčiai
„Google“ koncentruojasi į tris svarbias sritis:
- Paieškos elgesio evoliucija: pereinama nuo raktinių žodžių prie daugiamodalinių patirčių.
- DI kūrybos įrankiai rinkodarai: dirbtinio intelekto palaikomi sprendimai leis reklamuotojams kurti efektyvesnį turinį.
- Patobulinti matavimo įrankiai: geresnis rezultatų stebėjimas visose kanaluose.
Kodėl tai svarbu?
2025 m. „Google“ paieškos ir reklamos DI transformacija gali iš esmės pakeisti, kaip vartotojai atranda prekes ir paslaugas. Tai reiškia, kad turėsite greitai prisitaikyti prie naujų įrankių ir technologijų, nes kitaip rizikuojate atsilikti nuo konkurentų, kurie pirmieji įvaldys šiuos pokyčius.
Nors iš pradžių DI naudojimas jūsų kampanijose gali būti neefektyvus, būtina nuolat testuoti ir tobulinti strategijas.
Kontekstas
Ši iniciatyva yra platesnės „Google“ generalinio direktoriaus Sundaro Pichai strategijos dalis, skirta plėsti „Gemini“ – „Google“ dirbtinio intelekto platformą. Tai vyksta didėjančios konkurencijos ir reguliavimo iššūkių fone.
Kas laukia ateityje?
„Google“ planuoja patobulinti pagrindinius reklamos produktus, kuriuos palaikys DI, išlaikant aukštus vartotojų privatumo standartus:
- Performance Max
- Demand Gen
- Paieškos galimybes
Šie įrankiai padės reklamuotojams efektyviau pasiekti auditoriją ir pritaikyti strategijas naujoms DI galimybėms.