„Google“ plečia kelionių sklaidą paieškos skelbimuose, suteikdama galimybę rodyti dinamišką, realiuoju laiku atnaujinamą informaciją, tokia kaip kainos ir prieinamumas. Nuo šiol visi viešbučių skelbėjai paieškos reklamose galės naudoti „Travel Feeds“, kad pateiktų informaciją apie kainas, datas, įvertinimus ir vaizdus. „Google“ taip pat bando išplėsti šį formatą, įtraukiant veiklas kelionės metu, automobilių nuomą ir renginius.
Kaip tai veikia:
- „Travel Feeds“ paieškos skelbimuose rodo dinamišką, sklaidos pagrindu sukuriamą informaciją apie viešbučius ir kelionių veiklas.
- Skelbėjai, turintys kelionių sklaidą, susietą su „Google Ads“, automatiškai matys šią informaciją naujose ir esamose paieškos reklamos kampanijose.
- Tiems, kurie neturi sklaidos, nustatymas yra paprastas, su galimybe atsisakyti nustatymo tiek paskyros, tiek kampanijos lygmeniu.
Kodėl tai svarbu: Suteikti skelbėjams daugiau galimybių paieškos skelbimuose pateikti turtingą, realiuoju laiku atnaujinamą informaciją iš jų kelionių sklaidų gali padidinti paspaudimų skaičių ir pagerinti vartotojo patirtį. Dinamiškai integruojant tokias duomenis kaip kainodara, prieinamumas ir vaizdai tiesiogiai į skelbimus, suteikiama išsamesnė informacija potencialiems keliautojams.
Poveikis:
- „Google“ teigia, kad paspaudimų skaičius padidėjo iki 20%, kai skelbėjai naudoja visas „Travel Feeds“ formatų galimybes.
- Turtingi duomenys palengvina skelbėjams savo inventoriaus pristatymą ir keliautojams – galimybių susiaurinimą.
Ką stebėti: Ar „Google“ sėkmingai išplės „Travel Feeds“ už viešbučių ribų į kitas svarbias kelionių vertikales artimiausiais mėnesiais.
Rezultatas: „Google“ suteikia kelionių skelbėjams galimybes pateikti informatyvesnes, įtraukiančias reklamos patirtis naudojant dinamišką sklaidos duomenų galimybę paieškos skelbimuose.