Šis patobulinimas siekia paaiškinti ir suderinti vartotojų skaičių, tinkamą remarketingui ir google reklamos personalizavimui.
Po pakeitimo reklamuotojai dabar gali greitai peržiūrėti savo „Reklamos segmentų“ dydį GA4 sąsajoje.
Šie segmentai atspindi vartotojų grupes, kurių duomenys gali būti naudojami remarketingo kampanijoms ir personalizuotos reklamos taikymui per produktus, tokius kaip Google Ads.
Pagerintas sinchronizavimas vieningoms Įžvalgoms
Anksčiau galėjo būti neatitikimų tarp vartotojų skaičiaus, rodomo kaip tinkamo reklamos naudojimo atvejams GA4 ir Google Ads Audience Manager.
Su šiuo naujinimu, Google teigia, kad skaičiai bus visiškai suderinti, leidžiant rinkodaros specialistams drąsiai priimti duomenimis pagrįstus reklamos sprendimus.
Reklamos segmentų matomumo išplėtimas
Kartu su suderinimo pataisymu, naujinimas padidina matomumą į reklamos segmentų dydžius GA4 sąsajoje.
Naujas „Reklamos segmentų“ skydelis „Reklamos“ skiltyje praneša apie vartotojų skaičių, kurį GA4 surenka ir siunčia reklamos produktams personalizavimui.
„Reklamos segmentas“ yra GA4 vartotojų sąrašas, sinchronizuotas su Google reklamos produktais remarketingui ir personalizuotam reklamos taikymui.
Segmentų dydžiai gali skirtis priklausomai nuo skirtingų reklamos tinklų taikymo reikalavimų.
Šis Google naujinimas sprendžia svarbią problemą reklamuotojams, naudojantiems GA4 ir Google Ads.
Visiškas reklamos auditorijos dydžių suderinimas tarp produktų pašalina painiavą ir leidžia kurti labiau duomenimis pagrįstas strategijas.
Papildomas reklamos segmentų dydžių matomumas tiesiogiai GA4 yra taip pat lauktinas atnaujinimas.
Kaip tai gali padėti jums
Suderinus vartotojų skaičių, reklamuotojai gali tiksliau planuoti ir prognozuoti remarketingo kampanijas, naudodamiesi GA4 duomenimis.
Šis vieningas vaizdas reiškia, kad galite priimti investicinius sprendimus, pagrįstus tiksliais pasiekiamumo projekcijomis.
Be to, naujas reklamos segmentų skydelis suteikia papildomą kontekstą apie jūsų auditorijų apimtį personalizuotai reklamai.
Šis matomumas leidžia kurti labiau informuotas strategijas, pritaikytas konkretiems segmentų dydžiams.