Įdomu

„Google“ prideda „WhatsApp“ konversijos veiksmą „pokalbis pradėtas“

„Google“ prideda „WhatsApp“ konversijos veiksmą „pokalbis pradėtas“.

„Google Ads“ pristatė naują konversijos veiksmą „pokalbis pradėtas“, kuris aktyvuojamas, kai vartotojai įsitraukia į WhatsApp žinučių skelbimo elementus.

Kaip tai veikia. Vartotojui spustelėjus skelbimo žinučių elementą, jis nukreipiamas į WhatsApp pradėti pokalbį su jūsų verslu. „Google“ užregistruoja šį veiksmą kaip „pokalbis pradėtas“, padedant reklamuotojams įvertinti žinučių pagrindu veikiančių skelbimų efektyvumą.

Kodėl tai svarbu? Šis atnaujinimas suteikia skaidresnį ir išmatuojamą būdą stebėti klientų įsitraukimą per WhatsApp žinučių skelbimų elementus. Tai leidžia:

  • Įvertinti žinučių pagrindu veikiančių kampanijų efektyvumą.
  • Optimizuoti skelbimų našumą.
  • Stiprinti santykius su klientais regionuose, kur WhatsApp yra pagrindinė komunikacijos platforma.

Apie žinučių skelbimo elementus. Žinučių elementai leidžia verslams susieti skelbimus su WhatsApp, skatindami vartotojus tiesiogiai bendrauti. Šie elementai suderinami su „Search“ ir „Performance Max“ kampanijomis pasirinktose rinkose, įskaitant Argentiną, Indiją, Braziliją ir Singapūrą.

Ką sako ekspertai. Šį atnaujinimą pirmą kartą paminėjo „Google Ads“ specialistas Arpan Banerjee „LinkedIn“ platformoje. Ginny Marvin, „Google Ads“ produktų ryšių specialistė, patvirtino funkciją:
„Taip, naudodami žinučių elementą pamatysite šį rezultatą.“

Svarbu žinoti. Ši funkcija šiuo metu yra beta versijoje ir gali būti neprieinama visiems reklamuotojams. Neturintys prieigos turės laukti platesnio išleidimo.

Pagrindinė mintis. Šis atnaujinimas pabrėžia „Google“ siekį integruoti populiarias komunikacijos platformas, tokias kaip WhatsApp, į savo reklamos ekosistemą, suteikiant verslams naujų būdų tiesioginiam klientų įsitraukimui skatinti.